Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo
    • English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
Search 
  •   RIA-UAEH Home
  • Ciencias Económico Administrativas
  • Comercio Exterior
  • Presentaciones Electrónicas
  • Search
  •   RIA-UAEH Home
  • Ciencias Económico Administrativas
  • Comercio Exterior
  • Presentaciones Electrónicas
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 78

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Aprendizaje intercultural 

Flores Pérez, Evelyn Mercedes (2014-10-16)
This topic students will practice interactively the negotiation style international Japan México, helping them to become familiar with the international business environment, worldwide.
Thumbnail

Producto 

Campos Hernández, Yanet; Pérez Vázquez, Ulises; Hernández Gómez, Juan Carlos (2016-01-01)
All organizations depends of their clients and the knowledge about them, for this reason is important to know what is the customer profile to satisfy their necessities and develope the costumer loyality. To attend the ...
Thumbnail

INTRODUCCIÓN A LA CADENA DE SUMINISTRO 

Campos Hernández, Yanet; Galindo Monroy, Marlene; Carrasco Villegas, Aldo (2017-08-31)
Actualmente es necesario entender qué es una cadena de suministro y comprender el impacto que tienen las decisiones relacionadas con ésta en la eficiencia y eficacia operacional de una compañía, así como su influencia en ...
Thumbnail

Introducción a la administración de operaciones y su relación con la cadena de suministros 

Campos Hernández, Yanet; Galindo Monroy, Marlene; Carrasco Villegas, Aldo (2017-08-31)
Comprender el dinámico campo de la administración de operaciones y su relación con la cadena de suministro y manufactura. La administración de las  operaciones en la cadena de  suministros (AOS) es  considerado un elemento ...
Thumbnail

Precio (Mezcla de Mercadotecnia) 

Campos Hernández, Yanet; Hernández Gómez, Juan Carlos; Pérez Vázquez, Ulises (2016-01-01)
The price is one of the most important contacts with our clients, therefore need to be in tune with the perception of consumers about our products. Establish what is the best strategy for pricing is essential for our ...
Thumbnail

Trámites y Documentos 

Guevara Caballero, Laura; Gómez Yáñez, Angélica (2017-08-31)
The evolution of Information and Communication Technologies (ICTs) has forced and allowed the use of these in international trade. For this reason, the development of digital programs in Mexico mark a before and after in ...
Thumbnail

SAAI (Sistema Automatizado Aduanero Integral) 

Hernández Mendoza, Sandra Luz (2014-10-10)
In SAAI the validation process motions and traffic gives rise to an exchange of information between agents and customs brokers on the one hand and the customs authority on the other. This communication occurs through the ...
Thumbnail

Los ACR como herramientas para acceder a los mercados exteriores (BID). 

Hernández Gómez, Juan Carlos; Tlamayanco Castro, Marcos; Torres Pérez, Mariana (2017-08-31)
Los aranceles aduaneros constituyen el ámbito más regulado por los Acuerdos Comerciales Regionales (ACR). Po medio de éstos se deben eliminar los derechos de aduana y las regulaciones restrictivas al comercio, según el ...
Thumbnail

Estrategias para la internacionalización de las empresas 

Gómez Yáñez, Angélica; Santillán Vega, Patricia (2017-08-31)
La internacionalización de las empresas, actualmente representa una manera compleja pero no imposible de participar verdaderamente de los beneficios de la globalización. Incursionar en mercados externos requiere de amplios ...
Thumbnail

El Plan de Exportación 

Reyes Rivera, Ingrid (2017-08-31)
La importancia del plan de Exportación para la elaboración de un Proyecto en el área de Comercio Exterior radica en su utilidad para guiar al empresario a tomar decisiones fundadas en el análisis de la situación actual y ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional.

Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of RIA-UAEHCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorHernández Gómez, Juan Carlos (12)Hernández Mendoza, Sandra Luz (10)Santillán Vega, Patricia (9)Flores Pérez, Evelyn Mercedes (8)Gómez Yáñez, Angélica (8)Lugo Pontaza, Martha Paola (8)Cadena Uribe, Ramiro (7)Sánchez Torres, Yolanda (7)Campos Hernández, Yanet (6)Hidalgo Gallardo, Amada (6)... View MoreSubjectImportador, exportador, obligaciones. (2)market, variables, relationships (2)SOCIAL SCIENCES (2)Act, foreing trade, competitiveness. (1)Amplitud, longitud y profundidad. (1)Apertura comercial, globalización, comercio exterior (1)arancel, nomenclatura, clasificación arancelaria, mercancía. (1)aranceles, reglas de origen, leyes. (1)Autoconocimiento, paradigmas, estereotipos, autoestima. (1)cadena de suministro, logística, estrategias logísticas (1)... View MoreDate Issued2017 (21)2016 (14)2018 (14)2020 (11)2019 (6)2015 (5)2021 (4)2014 (3)Has File(s)
Yes (78)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional.

Theme by 
@mire NV