Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo
    • English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View Item 
  •   RIA-UAEH Home
  • Ciencias Económico Administrativas
  • Administración
  • Presentaciones electrónicas
  • View Item
  •   RIA-UAEH Home
  • Ciencias Económico Administrativas
  • Administración
  • Presentaciones electrónicas
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Segmentación

Thumbnail
View/Open
Segmentacion.pptx (8.225Mb)
Date
2017-08-31
Author
Valencia Sandoval, Karina
Metadata
Show full item record
Abstract
La búsqueda de una ventaja competitiva entre las organizaciones ha hecho que éstas tengan que enfocarse en mercados específicos, involucrándose en aspectos claves del consumidor, características que al momento de decidir su compra sean importantes. La segmentación de mercados es un tema importante para desarrollar estrategias de mercadotecnia. The search for a competitive advantage between the organizations has made them have to focus on specific markets, getting involved in key aspects of the consumer, characteristics that at the time of deciding their purchase are important. Market segmentation is an important topic for developing marketing strategies.
URI
https://repository.uaeh.edu.mx/bitstream/123456789/17954
Collections
  • Presentaciones electrónicas

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional.

Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of RIA-UAEHCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional.

Theme by 
@mire NV