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    • Activos Intangibles 

      Olvera Barrón, José Antonio (2014-01-12)
      La contabilidad desarrolló un nuevo concepto para incorporar a los balances económicos del patrimonio de una organización, el valor de marca, el conocimiento que desarrolla una organización, y el crecimiento debido al ...
    • Aranceles 

      Pereyra Fausto, Graciela (2014-01)
      Elarancelnoesmásqueunimpuestoquesegravaalaentradadelasmercancías enlafronteradeunpaísyqueseaplicadediferenteforma(distintosporcentajes sobreelvalordelproductoquehayquepagarenfrontera)paracadatipode producto.
    • Base de Datos DIA 

      Hernández Mendoza, Sandra Luz (2014-10-14)
    • Clasificación del presupuesto 

      Varela Toledo, Margarita Elizabeth (2014-10-14)
    • Doctrinas Éticas Normativas: Deontología: Kantismo: Imperativos Hipotéticos 

      Jaen Hernández, Victor Manuel (2014-10-10)
      The ethical doctrines are different approaches that try to answer that distinguishes a good from a bad human act. For example, the deontology proposes far to the intentions with which runs a human action to determine their ...
    • Introducción a la Mercadotecnia Sustentable 

      Jaen Hernández, Victor Manuel (2014-10-10)
      The defining challenge facing humanity in the twenty-first is to learn how to live sustainably, meaning to live well, while at the same time preserving the natural systems that make it possible for all people, including ...
    • Investigación de Mercados 

      Alvarado Ramírez, Jorge U. (2014-05-26)
      La investigación de mercados es una herramienta esencial para conocer el comportamiento del consumidor, sus necesidades, deseos y expectativas y en base a ellas crear estrategias de mercadotecnia que nos permitan satisfacer ...
    • SAAI (Sistema Automatizado Aduanero Integral) 

      Hernández Mendoza, Sandra Luz (2014-10-10)
      In SAAI the validation process motions and traffic gives rise to an exchange of information between agents and customs brokers on the one hand and the customs authority on the other. This communication occurs through the ...