Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo
    • English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View Item 
  •   RIA-UAEH Home
  • Ciencias Económico Administrativas
  • Administración
  • Presentaciones electrónicas
  • View Item
  •   RIA-UAEH Home
  • Ciencias Económico Administrativas
  • Administración
  • Presentaciones electrónicas
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fundamentos de mercadotecnia

Thumbnail
View/Open
Fundamentos_de_Mercadotecnia.pdf (15.77Mb)
Date
2011-07
Author
Montes de Oca Bárcenas, Leticia
Metadata
Show full item record
Abstract
At the end of the course the student will learn the importance of marketing, its benefits and functions, functional areas to which it relates and need within a social organization and knowledge-oriented consumer and competition.
URI
https://repository.uaeh.edu.mx/bitstream/handle/123456789/14547
Collections
  • Presentaciones electrónicas

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional.

Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of RIA-UAEHCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional.

Theme by 
@mire NV