Show simple item record

dc.contributor.authorAlmazán Vega, Gabrielen_US
dc.date.accessioned2013-11-04T20:49:54Z
dc.date.available2013-11-04T20:49:54Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.citationAlmazán, G. (2012). Propuesta de Aprendizaje Autónomo Asistido por Computadora como Estrategia para el Rescate de una Lengua Políticamente Débil. IV Congreso Virtual Iberoamericano de Calidad en Educación a Distancia, Mendoza, Argentina, ISBN 978-987-1792-04-7.es
dc.identifier.urihttps://repository.uaeh.edu.mx/bitstream/handle/123456789/7309
dc.description.abstractIn this work, it is proposed the development of a system that supports the inductive learning of the Mexican indigenous language known as hñähñu. The scheme is that of non-formal and autonomous learning, whose knowledge will be generated and socialized through the use of some specific ITs. A hermeneutic- heuristic technique is proposed in order to build both, a hyperlinked corpus of vocabulary words and a study tracking registry.es
dc.languageesen_US
dc.subjectInteligencia de Negocios para la Sustentabilidades
dc.titlePropuesta de Aprendizaje Autónomo Asistido por Computadora como Estrategia para el Rescate de una Lengua Políticamente Débil.es
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record