dc.contributor.author | Almazán Vega, Gabriel | en_US |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T20:49:54Z | |
dc.date.available | 2013-11-04T20:49:54Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.citation | Almazán, G. (2012). Propuesta de Aprendizaje Autónomo Asistido por Computadora como Estrategia para el Rescate de una Lengua Políticamente Débil. IV Congreso Virtual Iberoamericano de Calidad en Educación a Distancia, Mendoza, Argentina, ISBN 978-987-1792-04-7. | es |
dc.identifier.uri | https://repository.uaeh.edu.mx/bitstream/handle/123456789/7309 | |
dc.description.abstract | In this work, it is proposed the development of a system that supports the inductive learning of the Mexican indigenous language known as hñähñu. The scheme is that of non-formal and autonomous learning, whose knowledge will be generated and socialized through the use of some specific ITs. A hermeneutic- heuristic technique is proposed in order to build both, a hyperlinked corpus of vocabulary words and a study tracking registry. | es |
dc.language | es | en_US |
dc.subject | Inteligencia de Negocios para la Sustentabilidad | es |
dc.title | Propuesta de Aprendizaje Autónomo Asistido por Computadora como Estrategia para el Rescate de una Lengua Políticamente Débil. | es |
dc.type | Other | en_US |