Now showing items 746-765 of 1603

    • Fundamentos de Economía 

      González González, Víctor (2017-08-31)
      La economía permite asignar de forma eficiente recursos escasos a la satisfacción de necesidades siempre crecientes. El precio es el instrumento que utiliza el mercado como hacer eficiente la asignación de recursos
    • Fundamentos de economía 

      Lechuga Canto, Claudia Beatriz (2015-07-01)
      In this electronic material there is approached the topic of the functioning of the Mexican Stock exchange of Values, financial important institution in the national and international area that operates on the stock market. ...
    • Fundamentos de Economía 

      Lechuga Canto, Claudia Beatriz (2015-06-30)
      In this electronic equipment topics of the course Fundamentals of integrated economy in the field of microeconomics and learning unit of demand, supply and market equilibrium are discussed. Based on the aforementioned ...
    • Fundamentos de Economía 

      González González, Víctor (2016-07-01)
      La economía permite asignar de forma eficiente recursos escasos a la satisfacción de necesidades siempre crecientes. El precio es el instrumento que utiliza el mercado como hacer eficiente la asignación de recursos.
    • Fundamentos de Economía 

      González González, Víctor (2014-05-26)
      La economía permite asignar de forma eficiente recursos escasos a la satisfacción de necesidades siempre crecientes. El precio es el instrumento que utiliza el mercado como hacer eficiente la asignación de recursos
    • Fundamentos de Economía 

      González González, Victor (2019-10-30)
      La economía es la ciencia que estudia la producción distribución y circulación de los bienes producidos en una sociedad, por ello es necesario reconocer su importancia para analizar y explicar sus importancia para la ...
    • Fundamentos de Economía. Keynes 

      González González, Víctor (2014-10-16)
    • Fundamentos de la Administración Financiera 

      Baeza Ramírez, Martín Eduardo (2016-07-01)
      Students will understand the basics of finance and the role they have in organizations through analysis, procurement, management and administration of funds. The goal is to present the finances and the functional structure ...
    • Fundamentos de la Administración Financiera 

      González González, Víctor (2016-07-01)
      La administración financiera es de gran importancia por que permite tomar decisiones adecuadas relacionadas la planeación financiera como son las inversiones en el corto y largo plazo, la administración del capital de ...
    • Fundamentos de la Administración Financiera 

      Baeza Ramírez, Martín Eduardo (2015-06-30)
      Students will understand the basics of finance and the role they have in organizations through analysis, procurement, management and administration of funds. The goal is to present the finances and the functional structure ...
    • Fundamentos de la Administración Finaniera 

      Baeza Ramírez, Martín Eduardo (2015-06-30)
      Students will understand the basics of finance and the role they have in organizations through analysis, procurement, management and administration of funds. The goal is to present the finances and the functional structure ...
    • Fundamentos de las contribuciones 

      Boasono Ríos, Francisco Julián (2022-09-15)
      Todos debemos en algún momento pagar contribuciones; sin embargo están deben respetar una serie de principios que deben estar perfectamente establecidos a través de una ley y siguiendo el proceso legislativo
    • Fundamentos de mercadotecnia 

      Montes de Oca Bárcenas, Leticia (2011-07)
      At the end of the course the student will learn the importance of marketing, its benefits and functions, functional areas to which it relates and need within a social organization and knowledge-oriented consumer ...
    • Fundamentos de Mercadotecnia 

      Hernández García, Ana Lilia (2014-01)
      Talk about fundamentals of marketing refers to a brief introduction to the world of sales, innovation and creation in products, distribution, promotion and marketing strategies, as influences, the increase in the volume ...
    • Fundamentos de mercadotecnia 

      Ramírez López, Karla (2011-07)
      Marketing will determine the needs of consumers, the product, the market, and sales strategies, also marketing is an important process because we can use it to promote a product, a service or an idea.
    • Fundamentos de Metodología de la Investigación 

      Alvarado Ramírez, Jorge U. (2014-05-26)
      Al dar los criterios de clasificación de las investigaciones, se debe partir del hecho de saber que toda investigación debe implicar una aportación a la ciencia, una aproximación al conocimiento, ya sea como una ampliación, ...
    • Fundamentos de Metodología de la Investigación. 

      Velázquez Castro, Judith Alejandra; Cruz Coria, Erika; Martínez Ramos, Carla (2017-01-01)
      Methodology implies more than simply the methods you intend to use to collect data. It is often necessary to include a consideration of the concepts and theories which underlie the methods. For instance, if you intend to ...
    • Fundamentos del conocimiento 

      Hernández Mendoza, Sandra Luz; Hernández Mendoza, Jorge Martín (2021-07-30)
      El conocimiento es el acto consciente e intencional para aprehender las cualidades del objeto y primariamente es referido al sujeto, el quién conoce, pero lo es también a la cosa que es su objeto, el qué se conoce. Su ...
    • Fundamentos del Derecho 

      Belaunzarán Flores, Alicia (2015-06-30)
      The fundamental precepts of our country are considederados in the Constitution, as well as there is a hierarchy of laws. They set out the division of powers, which is fundamental in the Mexican State.
    • Fundamentos del Ordenamiento Territorial 

      Ramos Sánchez, Pedro Alfonso; González Espinosa, Carolina (2020-10-28)
      El territorio puede ser visto no solo desde el enfoque geográfico sino desde una apreciación multidimensional en donde pueda aprovecharse su capital territorial, por tanto necesario aplicar un ordenamiento territorial ...