Now showing items 1-12 of 12

    • Análisis Situacional 

      Ramírez Ortega, Joel; Cerón Islas, Heidy; Cortes Miranda, Miguel Leonel (2017-08-31)
    • Análisis Situacional (Entorno del Cliente) 

      Ramírez Ortega, Joel; Cerón Islas, Heidy; Cortes Miranda, Miguel Leonel (2017-08-31)
    • Análisis Situacional (Entorno Interno) 

      Ramírez Ortega, Joel; Cerón Islas, Heidy; Cortes Miranda, Miguel Leonel (2017-08-31)
      Descripción del desempeño actual de la empresa en comparación con el de otras del mismo ramo.
    • Antecedentes del Marketing en México 

      Cerón Islas, Heidy; Cortes Miranda, Miguel Leonel; Ramírez Ortega, Joel (2017-08-31)
      Marketing in Mexico has its antecedents in the period where the towns begin to have the need to exchange products. Nowadays, shopping centers are a clear evolution of marketing efforts and activities carried out by ...
    • Capital intelectual 

      Cerón Islas, Heidy; Moctezuma Nieto, Nora Angélica; Campos Hernández, Yanet (2022-10-20)
      El capital intelectual siendo un elemento intangible de las empresas, se considera generalmente como un determinante fundamental del valor de la empresa. El capital intelectual es un elemento clave de las organizaciones, ...
    • Dirección de Marketing 

      Cerón Islas, Heidy; Cortes Miranda, Miguel Leonel; Ramírez Ortega, Joel (2017-08-31)
      The backbone of any organization is being the direction in which every administrator must make decisions , supervise , motivate and guide their subordinates through effective leadership.
    • Equidad interna 

      Cerón Islas, Heidy; Cerón Islas, Arlen; Ramírez Ortega, Joel (2020-06-19)
      La gestión del capital humano tiene como objetivo mantener la equidad interna. La cual es considerada como el balance adecuado para el personal de una empresa y tiene como propósito garantizar una remuneración justa, ...
    • El mercado 

      Figueroa Velázquez, Juan Gabriel; Cerón Islas, Arlen; Ramírez Ortega, Joel; Cerón Islas, Heidy (2016-01-01)
      The market is seen as a process of interaction between buyers and sellers establishing a fair exchange between service quality and price. 2 large converging forces: supply and demand.
    • Modelo de Navegador Skandia 

      Moctezuma Nieto, Nora Angelica; Fernández Rodríguez, Leticia; Cerón Islas, Heidy (2022-03-13)
      El verdadero valor de la empresa no se mide únicamente desde el aspecto contable, razón por la cual resulta necesario en la actualidad calcular el valor de mercado de la empresa considerando el capital financiero y el ...
    • Perfil de puesto por competencias 

      Cerón Islas, Heidy; Moctezuma Nieto, Nora Angélica; Fernández Rodríguez, Leticia (2022-03-13)
      La selección de personal y el alto desempeño del personal, tienen su fundamento en el perfil de puesto, en la actualidad se requieren las competencias para que el capital humano desarrolle talento en el puesto, ...
    • Plan de vida y carrera (PVC) 

      Cerón Islas, Heidy; Cerón Islas, Arlén; Ramírez Ortega, Joel; Figueroa V., Juan Gabriel (2016-01-31)
      Personal planning allows you to set goals and objectives that facilitate decision making in seeking to improve the environment around us.To help this decision one planning called life and career plan which includes aspects ...
    • Planeación estratégica 

      Cerón Islas, Arlen; Cerón Islas, Heidy; Alcántara Hernández, Ruth Josefina (2019-06-07)
      Planning is distinguished in strategic, tactical and operational; that is, the classification of levels of action in the organization. At the level of strategic planning, the guidelines are defined, their purpose, the ...