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Legislación relevante sobre precios 

Corichi García, Nicolás (2017-08-31)
Monitoring of prices in Mexico the Federal Commission of Competition and PROFECO, which are based on laws issued to this effect, try to avoid monopolistic practices, that prices are to the public eye, carry it out to ...
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Concepto y manipulación de precio. 

Corichi García, Nicolás (2018-04-01)
The price is the sacrifice that consumers must give to meet their needs and this is likely to be modified based on the company's price policies for this variable, if we forget various external factors such as the ...
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Estado de Resultados 

Hernández Ortiz, Iván; Corichi García, Nicolás; Muñoz Arteaga, Graciela (2018-04-01)
Es un documento contable que muestra detallada y ordenadamente la utilidad o pérdida del ejercicio. ( En un periodo determinado).
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Ética en la fijación de precios 

Corichi García, Nicolás (2017-08-31)
The importance of price in the marketing, this linked to the conceptualization of the same from the economic point of view. This price duality allows us to analyze it from the point of view of demand and supply, key ...
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El precio en el marketing 

Corichi García, Nicolás (2017-08-31)
Price is an integral part of the marketing mix, allowing you to take business strategies aimed at preserving economic enterprise, taking into consideration the environment variables that can be controlled and others ...
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Teoría de los precios y teoría económica 

Corichi García, Nicolás (2017-08-31)
La teoría de precios es uno de los componentes de la teoría microeconómica y la teoría macroeconómica, estas constituyen el conjunto necesario para el análisis de la economía, denominado teoría económica,
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La empresa y recursos que la conforman 

Corichi García, Nicolás (2018-12-01)
Una empresa es un ente económico-social, en donde se integran y coordinan el capital, el trabajo, la producción, los recursos humanos y materiales encaminados a el logro de objetivos y el fin común, satisfacer necesidades ...

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Corichi García, Nicolás (7)
Hernández Ortiz, Iván (1)Muñoz Arteaga, Graciela (1)SubjectCommercial variables, mix of marketing, promotion, distribution, variable autonomous, competing variables. (1)Economy, business, price, supply, demand, theory. (1)Economy,business, price, supply, demand, theory. (1)Precio, manipulación de precious, estrategias de precios. (1)PROFECO, legislation, WTO, international trade, OECD. (1)Recursos, satisfacción de necesidades, logro de objetivos. (1)... View MoreDate Issued2017 (4)2018 (3)Has File(s)Yes (7)

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