Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Logos Boletín Científico de la Escuela Preparatoria No. 2
Home
Current
Archives
Indexed by
Announcements
About
About the Journal
Policies
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Help
Author's Guide (Video)
Editor's Guide (Video)
Official OJS Documentation
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 23 (2025): Logos Boletín Científico de la Escuela Preparatoria No. 2
Vol. 12 No. 23 (2025): Logos Boletín Científico de la Escuela Preparatoria No. 2
DOI:
https://doi.org/10.29057/prepa2.v12i23
Published:
2025-01-05
Título
Title
PDF (Español (España))
Comité Editorial
Editorial Committee
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
PDF (Español (España))
Artículos
An illustraly unknown tulancinguense Emilio Donato Uranga
Francisco Javier De Jesús Rico
1-5
PDF (Español (España))
Useful digital applications and tools for the creative development of students and teachers
Margarita Pardo-Prieto, Liliana Pardo-Prieto
6-9
PDF (Español (España))
El origen del idioma inglés.
Sandra Janet Palacios
10-11
PDF (Español (España))
Ensayos
La importancia de las moscas en nuestro ambiente
Pedro Daniel Gutiérrez Olguín
12-13
PDF (Español (España))
The impact of a meteorite, guilty of the fifth mass extinction.
Pedro Daniel Gutiérrez Olguín
14-16
PDF (Español (España))
Quantitative Method Versus Qualitative Method in Political Science.
Miguel Angel Cervantes Martínez
17-22
PDF (Español (España))
Resúmenes, mapas o diagramas de aplicación del conocimiento
Methods in research
Leticia Islas Vargas
23-25
PDF (Español (España))
Russian revolution
Yurani Licona Torres
26-28
PDF (Español (España))
Reportes de investigación o prácticas
Practice Report - Preparation of Pre-Hispanic codex
María de Lourdes Flor Garcia
29-34
PDF (Español (España))
Bibliografías
Book recommendation: "The Boy In Red"
Lorena Yazmin Islas Gonzalez
36-37
PDF (Español (España))
issn
e-ISSN
2007-7637
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Keywords