How to teach business English

Autores/as

  • Ana Fabiola Sáenz García Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo

DOI:

https://doi.org/10.29057/icea.v5i9.2132

Resumen

This book is focused in people who are involved in the business English teaching. It gives a general vision of the factors which are related with the teaching – learning process as assessment of the group needs, design and development of materials, how to speak and write business English, how to teach at a distance, intercultural training, and the assessment of the course.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Información de Publicación

Metric
Este artículo
Otros artículos
Revisores por pares 
2.4 promedio

Perfiles de revisores  N/D

Declaraciones del autor

Declaraciones del autor
Este artículo
Otros artículos
Disponibilidad de datos 
N/A
16%
Financiamiento externo 
No
32% con financiadores
Intereses conflictivos 
N/D
11%
Metric
Para esta revista
Otras revistas
Artículos aceptados 
33%
33%
Días hasta la publicación 
0
145

Indexado en

Editor y comité editorial
perfiles
Sociedad académica 
N/D

Descargas

Publicado

2017-02-02

Cómo citar

Sáenz García, A. F. (2017). How to teach business English. Boletín Científico De Las Ciencias Económico Administrativas Del ICEA, 5(9). https://doi.org/10.29057/icea.v5i9.2132