Potential of micro-enterprises in the gastronomic sector in the municipality of Tlahuelilpan in the State of Hidalgo.
Abstract
This work shows the potential of micro-enterprises in the municipality of Tlahuelilpan in the State or Hidalgo, having tha main objective of describing the future of small fast food businesses, through the analysis of resistance to change to guide businesses with improvements that will allow them to stay in the future. Just as we describe the small fast food businesses in the center of the municipality to see the reasons that help them improve their internal administration and stay current in the long term. The results are presented, the reasons why they are valid and a guide that serves to know how to make changes to the business and achieve its stability in the market.
Downloads
References
ACADEM Escuela Latinoamericana De Management Y Marketing David Polo Moya. (7 de noviembre de 2017). El Ciclo de Administración. Obtenido de El Ciclo de Administración: https://www.100negocios.com/administración-como-opera-un-negocio
Arreguin, S. D. (2016). La microempresa en desarrollo. Obtenido de La microempresa en desarrollo: https://www.redalyc.org/
CESAR, M. (11 de MARZO de 2019). EL SOL HIDALGO. Obtenido de EL SOL HIDALGO: https://www.elsoldehidalgo.com.mx/local/regional/tlahuelilpan-busca-activar-su-economía-4139131.html
Figueroa, W. V. (2017). Estrategias de Marketing para la mejora de un servicio de comidas rápidas. Obtenido de Estrategias de Marketing para la mejora de un servicio de comidas rápidas.
Infestareis, Organización internacional del trabajo. (2018). El poder de lo pequeño: hay que activar la potencia económica . Obtenido de El poder de lo pequeño: hay que activar la potencia económica : http//:El-poder-de-lo-pequeño:-ha- que-activar-la-potencia-económica.com
Redacción Portafolio. (2018). Mercado de comida rápidas con potencial de explotar. Obtenido de COMIDA RÁPIDA: WWW.PORTAFOLIO.COM
Rene Rivera, N. L. (2016). Políticas de Apoyo a la Microempresa Informal. Obtenido de Microempresas Pequeñas Medianas y El poder de lo Pequeño: https://scholar.google.es/scholar?hl=es&as_sdt=0%2C5&q=potencial+de+las+microempresas+en+M%C3%A9xico&btnG=#d=gs_qabs&u=%23p%3DvP2yGBqv2X8J
Segarra, A. y. (14 de 1 de 2002). New firms' survival and market turbulence: ., 20(1), 1-14. Spain: New