Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Revista Lengua y Cultura
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Políticas
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Contact
Rechercher
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 4 No 8 (2023): Revista Lengua y Cultura
DOI:
https://doi.org/10.29057/lc.v4i8
Publiée:
2023-05-05
Título
Title
PDF (Español (España))
Comité Editorial
Editorial Committee
PDF (Español (España))
Editorial
Presentación Editorial
PDF (Español (España))
Artículos
El rediseño de las asignaturas del idioma inglés en los programas de licenciatura en línea de la Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo
Adriana Ivonne Godínez Meneses
1-8
PDF (Español (España))
Contextual factors that affect the English learning process of students in Mexico.
Ana Ruth Iturria
9-16
PDF (Español (España))
Education design: methodological strategies for task based upon project work in the classroom
Claudia Gil de la Piedra
17-25
PDF (Español (España))
Language teachers in synchronous and asynchronous online teaching: A student’s perspective
Dulce Brenda Méndez Rojas
26-33
PDF (Español (España))
The narrative task during speaking practice in the EFL classroom
El reto de promover la fluidez, precisión y complejidad
Edgar Emmanuell Garcia-Ponce
34-42
PDF (Español (España))
Discursive analysis of the popular story Haciendo tejuino, traditional in the wixárika language and culture
Jesús Moreno-Mata
43-52
PDF (Español (España))
Attitudes, motivation and learning strategies in students of third languages
Lilia E. Briones-Jurado
53-63
PDF (Español (España))
Cooperative Learning in Virtual Education and Academic Achievement
Maria Carolina Moreno-Salamanca
64-71
PDF (Español (España))
Films et séries, des outils à valoriser dans le processus enseignement apprentissage en classe de FLE
Marika I. Marochian
72-80
PDF (Español (España))
Virtual phonemes intervention / ʌ /, / æ / & / a:/ in English
Marla Pérez-Barriga, Heidi Angélica Salinas Padilla, María José Guillermo Echeverría, Santa del Carmen Herrera Sánchez, Salvador Bautista Maldonado
81-89
PDF (Español (España))
Language teachers’ knowledge and perceptions of the implementation of CLT in a Mexican language centre
Lilia Sulema Bórquez Morales, Martha Guadalupe Hernández Alvarado
90-98
PDF (Español (España))
Learning Ecologies of university teachers during Covid-19
Sara Merino Munive
99-105
PDF (Español (España))
A mobile learning prototype for an English subject
Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo Espino Barranco
106-111
PDF (Español (España))
e-ISSN:
2683-2321
Publication
Temps moyen
Reçu - Accepté
100 días
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Informations
Pour les lecteurs
Pour les auteurs
Pour les bibliothécaires
Langue
English
Español (España)
Français (France)
Deutsch
Numéro courant