Zum Inhalt springen
Zur Hauptnavigation springen
Zur Fußzeile springen
Revista Lengua y Cultura
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Mitteilungen
Über uns
Über die Zeitschrift
Políticas
Beitragseinreichung
Redaktion
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Kontakt
Suchen
Suchen
Registrieren
Einloggen
Home
/
Archiv
/
Bd. 5 Nr. 9 (2023): Revista Lengua y Cultura
DOI:
https://doi.org/10.29057/lc.v5i9
Veröffentlicht:
2023-11-05
Título
Título
I
PDF (Español (España))
Comité Editorial
Editorial Committee
II
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
III
PDF (Español (España))
Artículos
Las TIC y el aprendizaje colaborativo para mejorar la pronunciación de inglés de estudiantes universitarios
Adrián de J. Girón-Chávez, Elsa Y. Cruz-Maldonado, María M. Bermej-del Villar, Rocío Cancino-Zamarrón
1-10
PDF (Español (España))
Percepciones de alumnos y maestros acerca de la promoción del aprendizaje autónomo
Alan F. Velasco-Trejo
11-21
PDF (Español (España))
A professional development course to face the current challenges
An online asynchronous course
Ana L. Oviedo-Abrego
22-29
PDF (Español (España))
Teachers’ practices and perceptions in a Mexican higher education context about out-of-class teamwork evaluation
Cecilia A. Medrano-Vela, Patricia M. Guillen-Cuamatzi, Liliana M. Villalobos-González
30-39
PDF (Español (España))
The Effect of K-Pop and the Interaction within the K-Pop Community on EFL Learners
Monica J. Valerio-Ramos, Elizabeth M. Hernández-López
40-47
PDF (Español (España))
Understanding Teacher’s Agency in the Implementation of a Competency-Based Language Teaching (CBLT) program.
Dynamics from a Top-Down Policy Implementation in Higher Education
Gloria C. Pallanez-Dávila
48-58
PDF (English)
ELT inclusion of learners with SENs
Teacher’s beliefs towards visual impairment students’ English learning opportunities in mainstream classrooms
Guadalupe Patricia, Rocío M. Paz-Dominguez, Tomás Hernández-Ángeles, Martha G. Hernández-Alvarado
59-69
PDF (English)
Spoken word recognition in French
A study about the effects of phonological neighborhood density
Ingrid Tiscareño
70-79
PDF (Español (España))
Narratology and stylistics in the Tzotzil tale Pepench'uch
A linguistic-literary analysis
Jesus Moreno-Mata
80-88
PDF (English)
Sustainable Development in Higher Education Practices
Raphaël H. Sebire, Secundino Isabeles-Flores
89-96
PDF (Español (España))
Students’ perceptions towards the use of TikTok as a tool for improving English pronunciation
Rocio M. Paz-Domínguez, Guadalupe P. Pérez-Noriega, Tomás Hernández-Ángeles, Hilda Hidalgo-Avilés
97-106
PDF (Español (España))
The roles of beginner English teachers at the English BA in times of Covid- 19
Veronica Rodríguez-Luna, Brenda Rico-González, Isaí A. Guevara-Bazán, Jorge Martínez-Cortés
107-111
PDF (English)
e-ISSN:
2683-2321
Der Veröffentlichung
Durchschnittliche Zeit
Erhalten - Akzeptiert
100 días
Beitrag einreichen
Informationen
Für Leser/innen
Für Autor/innen
Für Bibliothekar/innen
Sprache
English
Español (España)
Français (France)
Deutsch
Aktuelle Ausgabe